Και χορεύω, χορεύω, χορεύω..

Κατάθεση ψυχής από eliksirio | 10:51

Όμορφη μέρα θα είναι και η σημερινή..
Ο Ανδρέας ξύπνησε πρώτος να πάει στη δουλειά και μου'φτιαξε και μένα καφεδάκι γιατί λέει "εσύ ολόκληρα γεμιστά μου έκανες".. lol
Ξέρει τον τρόπο, ο άτιμος, να σε ενθαρρύνει πάντως, δεν έχω παράπονο (αυτό έλειπε)..

Λένε πως η καλή μέρα απ'το πρωί φαίνεται..
Πόσο δίκιο έχουν..
Έχει έναν υπέροχο ήλιο έξω..
Άκουσα και διάβασα κι εδώ σε πολλούς φίλους blogger πως στην Αθήνα έβρεχε, αν βρέχει ακόμη δε γνωρίζω..
Πάντως εδώ μακάρι να μείνουν ως έχουν τα πράγματα..
Σου δίνει ζωντάνια και κέφι αυτός ο καιρός, δεν σε κάνει μαχμουρλή..

Μαζί με την άνοιξη όμως έρχονται και αλλεργίες..
Χτύπησε μάλιστα και τη δική μου πόρτα..
Ο ωριλάς μου διέγνωσε αλλεργική ρινίτιδα..
Βασικά έπρεπε να το'χα καταλάβει νωρίτερα από τα φτερνίσματα, τα δάκρυα που έτρεχαν και το συνεχόμενο μπούκωμα..
Αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ..

Ε ποτέ!! Δε γίνονται αυτά τα πράγματα..
Εκεί που είσαι ήρεμος, μπορεί να σου αλλάξουν τη διάθεση τρίτοι εξωτερικοί παράγοντες..
"Μα αφού σας είπα, κυρία μου, κάνετε λάθος"..
Κάποιοι άνθρωποι γιατί είναι τόσο κολλημένοι, δεν μπορώ να καταλάβω..
Ανέκαθεν το είχα αυτό, να μην μπορώ να συγκρατήσω τα νεύρα μου για πολύ..
Πέρα απ'τα πολλά τηλεφωνήματα που μας κάνουν τον τελευταίο καιρό ζητώντας τον Χ, Ψ, Ω, Ζ.. στην πρώην μου δουλειά έμαθα τι θα πει αυτοέλεγχος..
Οι καλοί πελάτες είναι ελάχιστοι, οι υπόλοιποι νομίζουν πως στον πλανήτη γη υπάρχουν μόνο αυτοί και ότι όλοι οι άλλοι, οι κοινοί θνητοί, υπάρχουν για να τους εξυπηρετούν την κάθε τους ανάγκη..
Μερικοί γίνονται και ψεύτες μπροστά στην υπεύθυνή σου (σσ. που ήρθε για να διευθετήσει το ζήτημα) για να βγουν από πάνω..
Εκεί τι κάνεις? Εκεί σε θέλω, μάγκα μου!!

Πω πω, θυμάμαι την τελευταία φορά που μου συνέβη αυτό..
Σα να βρισκόμουν τώρα στο γεγονός..
Θυμάμαι ακόμη και που μετά το γεγονός με πήρε η υπεύθυνη παραδίπλα στο αποθηκάκι και άρχισε τον εξάψαλμο..
"Ακόμη και πουτ... να σε πούνε, εσύ χαμογελάς και λες και ευχαριστώ.. Αν δεν μπορείς, δεν κάνεις για την επιχείρηση!!"
Μου τα'λεγε και με χαμόγελο, για να μου υποδείξει πώς θα πρέπει να είναι η συμπεριφορά μου..
Στην επιχείρηση έμεινα αρκετά παραπάνω από εκείνη την ημέρα και όχι γιατί δεν με αποκάλεσε κάποιος με αυτή τη λέξη..
Αν το έκανε, θα τους έβριζα όλους και θα'φευγα..
Αλλά ρε παιδί μου, πόσο ψεύτης μπορεί να γίνει κάποιος άνθρωπος για να γίνει το δικό του..

Το βλέπω κι εκτός της επιχείρησης, στην καθημερινή μου ζωή και προσπαθώ να τους αποφύγω..
Μα πάντα θα υπάρχουν..
Δίπλα μου, δίπλα σου, πάντα εκεί αγέρωχοι, αλλά πάντα εκεί!!
Ποτέ δεν ξέρεις από πού θα σου'ρθουν..

Πφφφ μέχρι και ο αναπτήρας τα τίναξε!!
Αλλά όοοοχι, η μέρα μου θα παραμείνει καλή..
Βαθειές ανάσες και θετικές σκέψεις..

Αυτό είναι.. Θέλω να χορέψω..
Έχω καιρό να πάω σε club, να χορέψω, να τα δώσω όλα..
Ή και σε συναυλία ακόμη, να μου πονάνε τα πόδια μετά..
Μου λείπει.. Αλλά μπορώ κι εδώ στο σπίτι.. lol
Τόσα τραγούδια στο λαπτόπι μου τζάμπα πιάνουν χώρο??




Ζαλισμένη απ' τον χορό
μες στα σύννεφα πετώ
φωτοστέφανο φορώ
και σαν τον ήλιο λάμπωωωω..!!



eliksirio

7 μαγικά φιλτράκια

  1. D.Angel // 18/3/09 15:24  

    Eλπίζω να είχες μια όμορφη μέρα

  2. One Happy Dot // 18/3/09 15:45  

    Ελπίζω πως η μέρα θα συνεχίσει να σου χαμογελάει!!!!! (είδες τι κάνει ενα ταψί γεμιστά? Και ύστερα λες που δεν ξέρεις να μαγειρεύεις!) :)

  3. Ανώνυμος // 18/3/09 17:23  

    ευχομαι ολες οι μερες σου να ειναι ομορφες. θετικη σκεψη χρειαζεται και ολα γινονται ομορφα.
    νασαι παντα ετσι.

  4. Αλεξάνδρα // 18/3/09 18:20  

    Πως να είναι άσχημη η μέρα σου όταν ξεκινάει τόσο όμορφα;

    Εύχομαι οι όμορφες σκέψεις να βρίσκουν τρόπους να γίνονται και όμορφες πράξεις.

    Οσο για τις ανοιξιάτικες αλεργίες, κάτι ξέρω ;-)

  5. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS // 18/3/09 18:42  

    KAΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΦΑΓΗΤΟ;ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

  6. ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ // 19/3/09 08:18  

    Την καλημέρα μου.Γεμιστά δεν δοκίμασα για να σου πω σήμερα.Δεν είχες κάνει και πολλά προφανως.Συνέχισε να χορεύεις και να χαμογελας...

  7. Ανώνυμος // 20/3/09 12:01  

    Μια χαρα τα λες...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Δημοσίευση σχολίου

...............▓▓▓
........____▓▓▓____
......▔o(▔.ΘΘ.▔)o▔
╓▬ﺵ▬▬ﻞ▬▬ﺱ▬▬▬╖
║...Σ'ευχαριστώ που...║
║...πέρασες από δω!!...║
║Θα περάσω κι εγώ..║
║με τα γατάκια μου!!║
╙━━━▄▄━━▄▄━━━Έφη..╜ ٨„„٨ ...... ٨„„٨ ..........٨„„٨
............║........║......................”=°.°=” .. ”='.'=” .. ”=°.°=”
.....▪■■▀.........▀■■▪............ ८(„)`´(„)......८(„).(„) ..८(„)`´(„)
.☆.•´¯`•.ƸӜƷ .•´¯`•.☆ ..........Ρίκος..☆..Σύλβα..☆..Πάρης

Ένωσις Blogger Ημερήσιων Ιστολογίων (πιστοποιημένο μέλος Ε.Β.Η.Ι.)