Οι ιδιοτροπίες μου κι εγώ..

Κατάθεση ψυχής από eliksirio | 20:05

Ποτέ μου δεν αγάπησα τη μαγειρική..
Μάλλον να το πω πιο σωστά..
Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά μαζί της..
Τώρα που γράφω μαγειρεύω..
Ποιος? Εγώ!!
Ποιος να το φανταζόταν..

Η μαγειρική είναι τέχνη, την οποία δεν κατέχω (ακόμα?)..
Να'ναι καλά ο Ανδρέας που μετά από αλλεπάλληλους καβγάδες για τη συμβίωσή μας με έκανε να καταλάβω ότι έτσι δεν πρόκειται να γίνω ποτέ μάνα..lol

Και τελικά ξεκίνησα..
Στην αρχή με τα εύκολα: μακαρόνια, κοτόπουλο, ψαράκια, μπριζόλες, ριζάκι..
Ώσπου έφτασα και στα λίγο πιο περίπλοκα: φασολάδα και πατάτες γιαχνί (το δεύτερο ήταν ιδέα της μαμάς μου, αλλά η εκτέλεση δια στόματος μπουμπούς)..
Μπήκα λοιπόν κι εγώ στον κόσμο των γυναικών που φροντίζουν οι άντρες τους να έχουν ένα πιάτο φαγητό μόλις θα γυρίσουν απ'τη δουλειά..

Με δυσκολεύει είναι η αλήθεια, στη μαγειρική δεν έχω καθόλου φαντασία..
Διαβάζω και ξαναδιαβάζω συνταγές στο ίντερνετ και τις τηρώ αυστηρά, ενώ δε θα έπρεπε..

Τις προάλλες, την τελευταία φορά που έκανα φασολάδα, την έκαψα..
Μη γελάτε, εγώ το πήρα κατάκαρδα..
Δεν μπορώ να υπολογίσω σωστά την ποσότητα (όχι δεν έχω ζυγαριά ακόμη, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)..
Έβαζα κι έβαζα κι έβαζα φασόλια στην κατσαρόλα και στο τέλος φούσκωσαν τόσο που δεν χωρούσαν τα υπόλοιπα υλικά..
Πέρασε κι αυτό όμως κι ο Ανδρέας δε μου κράτησε μούτρα..
Τις προηγούμενες φορές την πετύχαινα επειδή έβαζε αυτός τα φασόλια στο νερό το βράδυ..

Τέλος πάντων..
Εάν κάποιος καλοθελητής θέλει να μου γράψει 2-3 συνταγούλες εύκολες και γρήγορες με υλικά κι εκτέλεση, θα το εκτιμούσα πολύ, αλήθεια λέω!!

Ουυυφ, τα είπα και ξέσκασα!!
Όλη μέρα στο σπίτι η δόλια, στέλνω αβέρτα βιογραφικά σε εταιρίες για δουλειά..
Δε σας είπα, ε? Ναι, παραιτήθηκα από την προηγούμενη (βλ. μεγάλος όμιλος Βορείου Ελλάδος με επώνυμα ενδύματα, υποδήματα, αξεσουάρ κτλ-κτλ) που ήμουν ταμίας, διότι ήταν βάρβαροι..
Κάτι 12ωρα που χτύπαγα κατά διαστήματα μόνο εγώ το ξέρω..
Δε λέω, πλήρωναν καλά, αλλά τελευταία διώχνουν κόσμο πριν κλείσουν χρόνο για να μην έχουν δικαιώματα (ο κόσμος ντε!)..
Έτσι λοιπόν με έστειλαν σε κάποιο από τα καταστήματα που βρίσκεται εκτός κέντρου, μόνιμη παρακαλώ..
Πήγα μία και δεν ξαναπήγα (αυτοκίνητο άλλωστε δεν έχω)..
Ξέρω, θα με πουν κάποιοι αχάριστη και πως είναι δύσκολος καιρός για ν'αφήνεις έτσι δουλειές, τουλάχιστον πριν πρώτα βρεις κάποια καινούρια..
Συμφωνώ, αλλά τα όριά μου δε συμφώνησαν..
Μάλλον έχω πολύ χαμηλά όρια.. mrgreen

Ενάμιση μήνα είμαι άνεργη και, αν όλα πάνε καλά και με την ευχή του Θεού, θα μπω από βδομάδα στον πολυπόθητο κολοσσιαίο και πασίγνωστο Ισπανικό Όμιλο ενδυμάτων..
Για τη συνέντευξη έβαψα και τη ρίζα, με προτροπή της μπουμπούς μου (όπου "μπουμπού" βλ. Λενάκι)..
Γιατί.. πού πας, ρε καραμήτρο, με ρίζα 2 δάχτυλα (πάντα τόσο την αφήνω, να πω την αμαρτία μου)??
Κι όταν είμαι με την μπουμπού με κοιτάει όλο στη ρίζα..
Στην αρχή με ενοχλούσε, τώρα πλέον την πειράζω..
Θα μιλήσω εκτενέστερα για την μπουμπού κάποια άλλη στιγμή, ήδη αν δει την ανάρτηση θα με κυνηγάει (γεια σου, μπουμπού μου razz )..

Μετά το φαγητό, θα ασχοληθώ με κάτι εικονούλες (άλλο κόλλημα κι αυτό)..
Θα βγάλω το background με το PSP και θα βάλω αστεράκια και διάφορα τζίτζιλα-μίντζιλα για στολισμό..
Αλλά και γι'αυτό μου το χόμπυ θα γράψω κάποια άλλη στιγμή, λίγο αργότερα..

Προς το παρόν σας αφήνω..
Το φαγητόοοοο..!!


eliksirio

7 μαγικά φιλτράκια

  1. 117 // 11/3/09 21:10  

    συγχαρητήρια για την προσπάθειά σου, και στον Ανδρέα που την εκτιμά πολύ απ'όσο φαίνεται, μιας και δεν είπε κακιά κουβέντα για τα φασόλια! καλό βράδυ

  2. Ανώνυμος // 13/3/09 07:40  

    kαλημερα .ειναι πολλα πραγματα που δεν μας αρεσουν κι ομως ειμαστε αναγκασμενοι να τα κανουμε. αρκει η προσπαθεια σου παντως. εισαι μικρη ακομη. θα μαθεις σιγα σιγα. εγω οταν παντρευτηκα δεν ηξερα ουτε ενα αυγο να βρασω. ημουν μικροτερη βεβαια τοτε απο σενα. μολις 18. τωρα ομως; εμαθα πολλα . μην αγχωνεσαι κοριτσι μου. εχεις παρα πολλα να μαθεις ακομη.

  3. ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ // 13/3/09 08:38  

    Καλημέρα..Το φαγητό σήμερα το πέτυχες και μοσχοβολάει.Σίγουρα θα άρεσε στον Ανδρέα.
    Να μην το βάλεις κάτω και σίγουρα όπως είπες με την βοήθεια του θεόυ Θα βρεις και δουλειά.
    Να σαι καλά.
    Υ.Γ Εγώ όπως δοκίμασα λίγο απο το φαγητό σου ήταν πεντανόστιμο.

  4. One Happy Dot // 13/3/09 11:47  

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!! Η σχέση μου με τη μαγειρική είναι σχέση πάθους-μίσους! Εχω πάθος με το καλό φαγητό αλλά έτσι και το εχω μαγειρέψει εγω, καταλήγω να το μισώ! Επειδή όμως εχω κι εγω έναν ήρωα που ανέχεται την αφεντιά μου, τη μαγειρική μου (την ποιά?) και τους 2 γάτους μου, είμαι στη διαδικασία εκμάθησης των βασικών...π.χ. ποιά η διαφορά μεταξύ άνιθου, σέληνου και μαϊντανού (βάλε εσυ στη φασολάδα άνιθο να δεις χαρά ο Αντρέας!) Είμαι σε καλό δρόμο παρόλα αυτά οπότε εν καιρώ θα σου στείλω απλές και εύκολες συνταγές ώστε να περάσει αυτός ο έρωτας και από το στομάχι (ελπίζω μόνο να μην κάτσει εκεί!)
    Τα φιλιά μου!

  5. Aenaos // 14/3/09 14:45  

    Κάτι όμορφα μου μυρίζει εδώ γύρω!
    Και δέν είναι μονάχα το φαγητό!
    Την καλησπέρα μου σου αφήνω! Γράφεις όμορφα και αληθινά!

  6. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS // 17/3/09 17:54  

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ.ΠΑΡΕ ΕΝΑΝ ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ .

  7. eliksirio // 18/3/09 13:53  

    »» * 117, Ναι ναι, ότι το εκτιμάει.. το εκτιμάει..
    Σήμερα μου έκανε και καφέ, που άλλες φορές τον παρακαλούσα.. :p

    »» * anisixi μου, όχι, δεν αγχώνομαι..
    Έχω πολλά να μάθω, το γνωρίζω.. :)
    Ευχαριστώ..

    »» * ΑΝΤ'ΑΥΤΟΥ, αφού σου άρεσε εσένα.. :p
    Καλησπέρα..

    »» * Dotίτσα μου ευτυχισμένη, άνηθο ε?
    Χμμ θα δοκιμάσω..
    Φιλιά και στα γατουλίνια σου.. :)

    »» * Aenaos, και τη δική μου καλησπέρα..
    Θα σε επισκεφτώ σε 2 λεπτάκια..

    »» * Σκρουτζάκο μου, αυτό με τους τσελεμεντέδες το σκέφτηκα και το έψαξα..
    Αλλά δεν κάνουν όλοι για όλους και δυστυχώς δε βρήκα κάποιον για τα δικά μου μέτρα και σταθμά..
    Οι περισσότεροι τα γράφουν πολύπλοκα και όχι απλά, που θέλω εγώ..
    Δεν απαιτώ να γίνω η τέλεια μαγείρισσα, μα όχι και κατευθείαν στα βαθιά..
    Προτιμώ να αγαπήσω τη μαγειρική, από το να την κάνω σαν αγγαρεία.. ;)
    Την καλησπέρα μου..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Δημοσίευση σχολίου

...............▓▓▓
........____▓▓▓____
......▔o(▔.ΘΘ.▔)o▔
╓▬ﺵ▬▬ﻞ▬▬ﺱ▬▬▬╖
║...Σ'ευχαριστώ που...║
║...πέρασες από δω!!...║
║Θα περάσω κι εγώ..║
║με τα γατάκια μου!!║
╙━━━▄▄━━▄▄━━━Έφη..╜ ٨„„٨ ...... ٨„„٨ ..........٨„„٨
............║........║......................”=°.°=” .. ”='.'=” .. ”=°.°=”
.....▪■■▀.........▀■■▪............ ८(„)`´(„)......८(„).(„) ..८(„)`´(„)
.☆.•´¯`•.ƸӜƷ .•´¯`•.☆ ..........Ρίκος..☆..Σύλβα..☆..Πάρης

Ένωσις Blogger Ημερήσιων Ιστολογίων (πιστοποιημένο μέλος Ε.Β.Η.Ι.)