Μακριά από αρχοντόσπιτα..

Κατάθεση ψυχής από eliksirio | 04:01

Σήμερα είναι μια τέτοια νύχτα.. Χαζή, που δεν την αντέχει η ψυχή σου..
Κι αυτό πάλι σχετικό είναι, αφού η κάθε ψυχή έχει θέσει διαφορετικό όριο..

Υπάρχει μέσα μου ένα κενό τεράστιο, που πότε-πότε ανεβαίνει μέχρι το λαιμό..
Το σπίτι μου ευτυχώς είναι μικρό, μα συνεπώς (δυστυχώς) ακούς και βλέπεις τα πάντα..

Χθες το συζητούσα με μια φίλη αυτό, υπάρχουν κάτι σπιταρόνες από αυτές που δεν τις χορταίνεις, και φαντάσου πως ο κάτοχός τους είναι από μια "μέτρια οικογένεια"..

Στα παλάτια αυτά δε θα'θελα να κατοικώ ποτέ και παραμένει αυτή η άποψή μου..
Αλλά είναι αυτή η στιγμή που θα'θελα να βγω έξω και να ουρλιάζω κι επειδή δεν μπορώ να το κάνω (λόγω ώρας), θα'θελα να βρίσκομαι κάπου μέσα σε μια βιλάρα χαμένη που δεν μπορείς να δεις και ν'ακούσεις το τι γίνεται γύρω σου, έξω απ'το δωμάτιο στο οποίο βρίσκεσαι, δίπλα σου..

Ένα 70% των ανθρώπων δεν είναι ευτυχισμένοι σίγουρα αυτή τη στιγμή..

Πόσες φορές έχω προσπαθήσει να μαντέψω πώς ζει κάποιος, ποια είναι η καθημερινότητά του, πώς αντιδράει σε διάφορες περιπτώσεις..

Όμως όλοι τελικά έχουν ανασφάλειες, προβλήματα, πόθους, μπορεί και απωθημένα, δεν ξέρω..
Απωθημένο δεν έχω, ευτυχώς..
Είμαι όμως φυσιολογικός άνθρωπος κι έχω προβλήματα, πολλά προβλήματα στη ζωή μου..

Ναι, θυμάμαι που είπα στον εαυτό μου πως δε θα έγραφα σε τούτο δω το μπλογκ για αυτά τα προβλήματα, και ούτε θα το κάνω ονομαστικά, αλλά μου φαίνεται πιο εύκολο να δακτυλογραφήσω κάποιες από τις σκέψεις μου παρά να τις γράψω στο φύλλο..

Είμαι της τελευταίας τεχνολογίας, άνθρωπος φιλόδοξος και αισιόδοξος από τη φύση μου..
Πώς θα ήταν δυνατό θα γράφω στο χέρι σκέψεις, αντί με το λαπτόπι μου??

Τελευταία φορά θυμάμαι έγραψα σκέψεις στο χαρτί πριν 1,5 - 2 χρόνια..
Πολύς καιρός..

Ενώ τον υπολογιστή δεν το φοβάμαι.. Αποθηκεύω τα σημαντικά με κωδικό, σε συντηρητή δεν το πηγαίνω εφόσον έχω τον φίλο μου και δε νιώθω κανένα φόβο μη διαβαστεί κάτι από τα σώψυχά μου..
Ο πόνος άλλωστε υπάρχει λογικά γιατί πρέπει να πονάμε πού και πού..
Δεν είναι ο κόσμος φτιαγμένος από ροζ κουκλίτσες και 5-6 μπύρες..
Δεν φοβάμαι μην κάποιος ακουμπήσει την καρδιά μου πιο δυνατά από το επιτρεπόμενο..
Δεν υπάρχει επιτρεπόμενο, υπάρχει θέληση καλοπροαίρετη-κακοπροαίρετη, καρδιά είναι που κάποιοι ψάχνουν πώς να στην πληγώσουν κι άλλοι πώς να σε κάνουν να νιώσεις καλύτερα..

Υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν ποια είμαι εγώ που κρατάω το συγκεκριμένο μπλογκ..
Μονάχα 2 με ξέρουν προσωπικά και ξέρω ότι δε θα με έβλαπτε ποτέ ο ένας από τους 2 σίγουρα..

Οι υπόλοιποι που με γνωρίζουν ήδη απλά ως eliksirio ή έστω και με το όνομά μου (μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός μόνο χεριού), με ενδιαφέρουν τόσο όσο τους ενδιαφέρω κι εγώ, ο καθένας ξεχωριστά..

Δεν είμαι υπερόπτης άνθρωπος, είμαι ρεαλίστρια..
Υπάρχουν όμως άνθρωποι κουτσομπόληδες που το μόνο που κάνουν είναι να ασχολούνται και να σχολιάζουν τους άλλους..
Υπάρχουν πολλοί που με σχολιάζουν και τους μισούς τους ξέρω, αλλά δε με ενδιαφέρει η άποψή τους..
Κάποτε κατάφερναν να με πληγώσουν άνθρωποι ψεύτικοι κι άγνωστοι, πλέον δεν μπορούν να το πετύχουν, θέλουν-δε θέλουν..
Άλλωστε το χαίρομαι, χαίρομαι που ασχολούνται μαζί μου, αυτό δείχνει ότι υπάρχω..
Λένε πως χειρότερο από το να σε σχολιάζει κάποιος είναι το να μη σε σχολιάζει καθόλου..

Γι'αυτό και δε φοβάμαι να ξετυλίγω τη ζωή μου πότε-πότε..

Κι ας γίνεται αυτό ιντερνετικά, σε έναν κόσμο τεράστιο..

Άγνωστη μεταξύ αγνώστων..


eliksirio

7 μαγικά φιλτράκια

  1. Τάσος // 4/3/09 14:16  

    Συνήθως τα μεγάλα σπίτια, γεμίζουν μόνο από μοναξιά.Τα μικρά είναι "ζεστά", παρεϊστικα και με λίγο καλό γούστο γίνονται απίθανα.
    Έχεις δίκιο για όλα τα υπόλοιπα, μα νομίζω πως έχουμε κάνει τη ζωή μας πιο πολύπλοκη απ'ότι είναι... Όλοι που κάνουμε αναζητήσεις, που ψάχνουμε το πώς και το γιατί, και μελαγχολούμε, και έχουμε φυχική ανάταση, και το πληρώνουμε ο καθένας διαφορετικά, αλλά αξίζει πιστεύω..
    Τέλος για το ξετύλιγμα της ζωής, να μην το φοβάσαι, δεν γίνεσαι ευάλωτη όταν αφήνεις τα εσώψυχά σου να φανούν, ευάλωτοι και ευαίσθητοι γινόμαστε εμείς που έχουμε την τιμή να τα βλέπουμε.. κι όσοι δεν αισθάνονται έτσι, δεν πειράζει.. Είτε ιντερνετικά, είτε όπως να'ναι, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, επικοινωνία υπάρχει, φτάνει να μη χάνουμε τη ζωή μας παίζοντας με τα κουμπάκια.Η ανωνυμία δεν παίζει κανένα ρόλο.Την κρατάμε μόνο για τις δύσκολες ώρες που μπορεί να "τα βάλουμε" με κάποια συμφέροντα.Έτσι, για να τους δυσκολέψουμε τη ζωή.. Μάλλον σε κούρασα, αλλά με ενέπνευσε το γραπτό σου.. Καλή σου μέρα

  2. AATON // 4/3/09 16:58  

    πολύ όμορφος τρόπος γραφής, απλός και κατανοητός, μα πάνω απ' όλα εντελώς δικός σου, προσωπικός και μοναδικός.
    Χάρηκα ειλικρινά πολύ για την γνωριμία..
    θα σε διαβάζω ανελιπώς
    Νίκος, Τορόντο

  3. eliksirio // 5/3/09 01:08  

    »» * Αετέ μου, συμφωνώ απόλυτα με τα όσα γράφεις..
    Δε με κούρασες, μην άγχεσαι..
    Σήμερα είναι μια πανέμορφη μέρα..:)
    Να είσαι πάντα καλά..

    »» * Νίκο μου, κάπου διάβασα ότι είσαι Σερραίος, πατριώτης δηλαδή..
    Χαίρομαι για το σχόλιό σου κι έχω να πω μια αμαρτία: εγώ σε διάβαζα εδώ και καιρό, απλά ποτέ δε δημιουργούσα το δικό μου μπλογκ..
    Ορίστε λοιπόν..
    Να περνάς όμορφα εκεί στο Τορόντο..

  4. 117 // 6/3/09 19:02  

    καλησπέρα! μπαίνω για πρώτη φορά στο blog σου, και μπορώ να δηλώσω πως είμαι εντυπωσιασμένος από το πώς το έχεις διαμορφώσει αλλά και από τον τρόπο γραφής σου, τον τόνο σου, την κατάθεση ψυχής του παραπάνω post...
    είμαι σίγουρος πως θα τα ξαναπούμε σύντομα!

  5. Ανώνυμος // 9/3/09 13:59  

    άγνωστοι μεταξύ αγνώστων είμαστε οι περισσότεροι αλλά πάντα υπάρχει κάτι που μας ξεχωρίζει...είτε είναι ο τρόπος γραφής, είτε η μορφή του e-σπιτικού μας, είτε αυτό που βγάζουμε σε όσους μας διαβάζουν...αφήνουμε σημάδια στο πέρασμά μας, πότε μεγάλα, πότε μικρά και είναι στη διάθεση του καθενός αν θέλει να μας παρ-ακολουθήσει! Καλημέρες γνωριμίας...

  6. AATON // 11/3/09 03:11  

    Έβαλες το Cursormania, και μου 'γινε το βελάκι απο το μάους άξαφνα "μαγικό ραβδί"...
    μέχρι να μπορέσω να πατήσω το link για τα σχόλια, μου βγήκε η πίστη, και παραλίγο να παραιτηθώ απο την προσπάθεια.. γκρρρρρ!
    Λοιπόν..ήρθα για να σου πω μια καλημέρα, και πως περιμένω νέα ανάρτησή σου.
    Νίκος

  7. eliksirio // 11/3/09 04:14  

    »» * One Happy Dot, συμφωνώ..
    Φιλιά καληνύχτας, γλυκιά μου..:-*

    »» * Νικόλα, θα κάνεις τα στραβά μάτια όμως, ε? :D
    Αυτή τη βδομάδα έτρεχα αριστερά και δεξιά..
    Ομολογώ πως πιο πολύ χαλαρώνω όταν διαβάζω δικές σας δημοσιεύσεις παρά όταν γράφω εγώ..
    Όταν γράφω.. πώς να το πω..?
    "Δίνομαι".. και ταξιδεύω, δεν έχω τελειωμό..
    Όμως σου υπόσχομαι πως θα αναρτηθεί κάτι πολύ σύντομα..
    Άτιμα ραντεβού συνεντεύξεων!! Πφφφ..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Δημοσίευση σχολίου

...............▓▓▓
........____▓▓▓____
......▔o(▔.ΘΘ.▔)o▔
╓▬ﺵ▬▬ﻞ▬▬ﺱ▬▬▬╖
║...Σ'ευχαριστώ που...║
║...πέρασες από δω!!...║
║Θα περάσω κι εγώ..║
║με τα γατάκια μου!!║
╙━━━▄▄━━▄▄━━━Έφη..╜ ٨„„٨ ...... ٨„„٨ ..........٨„„٨
............║........║......................”=°.°=” .. ”='.'=” .. ”=°.°=”
.....▪■■▀.........▀■■▪............ ८(„)`´(„)......८(„).(„) ..८(„)`´(„)
.☆.•´¯`•.ƸӜƷ .•´¯`•.☆ ..........Ρίκος..☆..Σύλβα..☆..Πάρης

Ένωσις Blogger Ημερήσιων Ιστολογίων (πιστοποιημένο μέλος Ε.Β.Η.Ι.)