Ειδοποίηση στο μαιλ για παλιά και νέα σχόλια

Κατάθεση ψυχής από eliksirio | 11:09

Πόσο καιρό τώρα προσπαθώ να βρω τρόπο να λαμβάνω ειδοποιήσεις στο μαιλ μου όταν κάποιος θέλει ή θα θελήσει να σχολιάσει κάποια παλαιότερή μου ανάρτηση!!
Τελικά τα κατάφερα!! mrgreen

Παρόλο που τώρα κατάλαβα πως το παρέχει και το ίδιο το blogspot, βρήκα και μία άλλη σελίδα που το κάνει αυτό..

Ας τα πάρουμε με την αρχή όμως, για όποιον το έψαχνε και δεν το βρήκε ή δεν το γνωρίζει..

1. Το blogspot το παρέχει ως εξής:
Προσαρμογή -> Διάταξη -> Στοιχεία σελίδας -> Προσθήκη gadget -> Σύνδεσμοι εγγραφής
και αποδέχεστε το RSS (Really Simple Syndication = Κατάλογος δημοσιευμένου περιεχομένου) στο μαιλ σας..

και αυτό είναι όλο!!
Εσείς διαλέξτε απλά το μέρος που θα το τοποθετήσετε.. :)
Το αποτέλεσμα στο blog σας θα είναι αυτό:






2. Το link της σελίδας που μπορείτε να κάνετε ακριβώς το ίδιο είναι το εξής:
http://www.bloglines.com/sub

Χρειάζεται απλά μια εγγραφή με μαιλ, έπειτα βάζετε το link της σελίδας που θέλετε να λαμβάνετε όλα τα σχόλια, πατάτε "Subscribe" και αποδέχεστε το RSS (Really Simple Syndication = Κατάλογος δημοσιευμένου περιεχομένου) στο μαιλ σας..






Βέβαια υποθέτω πως αποθηκεύοντας οι ίδιοι τη διεύθυνση http://selidapousasendiaferei.com/feeds/comments/default
στο RSS του μαιλ σας, πετυχαίνετε διάνα πάλι το ίδιο πράγμα..
Φυσικά δεν ξέρω εάν ευσταθεί πάντοτε..


eliksirio

4 μαγικά φιλτράκια

  1. AATON // 25/3/09 20:19  

    Έφη μου, το Blogger αυτό στο δίνει ακόμη πολύ πιο απλά.
    Πήγαινε στις Ρυθμίσεις -> Σχόλια και κάτω, στο πλαίσιο που λέει "Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου" γράψε το email σου.
    Πήγαινε μετά ακόμη λίγο πιο κάτω, εκεί που λέει "Μήνυμα ειδοποίησης λήψης σχολίων" και ξαναγράψτο.

    Απο δω και στο εξής, κάθε σχόλιο, σε όποια ανάρτηση (και όσο παλιά) κι αν γίνει, θα σε ειδοποιεί αυτόματα, μαζί με το ανάλογο Link της ανάρτησης, για να μπορέσεις να πάς και να απαντήσεις κι εσυ.
    :p

    και βγάλε το ραβδάκι απο τον κέρσορα.. πιο πολύ δυσκολεύει απο το να χρησιμεύει σε κάτι :)

    Φιλάκια, Νίκος

  2. eliksirio // 25/3/09 23:36  

    Καλά λοιπόν..
    Έκανα αυτό που μου είπες και θα βγάλω το RSS από το μαιλ μου να δω αν λειτουργεί..

    Όσο για το ραβδάκι.. χμ..
    Κάτι θα κάνω, αλλά δεν ξέρω ακόμη τι..
    Γιατί "μάγισσα" χωρίς ραβδί ίσον στρατιώτης χωρίς όπλο.. :p

    Ευχαριστώ για την επίσκεψη, φίλε μου Νικόλα..
    Μα πάνω απ'όλα για τις συμβουλές σου.. :)

  3. AATON // 1/4/09 12:30  

    Για πές μου λοιπόν; δούλεψε ο τρόπος που σου έδειξα; αν ναι, πρέπει να πήρες ειδοποίηση γι αυτό εδώ το σχόλιο. Πές μου αν δεν σου κάνει κόπο να ξέρω.

    Φιλιά και καλό μήνα μικράκι μας :)

  4. eliksirio // 1/4/09 14:24  

    Όχι, όχι.. (Πρωταπριλιά :p)
    Δούλεψε και παραδούλεψε..
    Εγώ τη δεύτερη θέση για το μαιλ την καταλάβαινα αλλιώς, γι'αυτό ποτέ δεν έβαζα εκεί μέσα το μαιλ μου..
    Αλλά όλα είναι μια χαρά, δεν μου έρχονται σε RSS πια, αλλά σαν κανονικά μαιλ..

    Νικολήηηηη μου, σ'ευχαριστώωωω..!! :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Δημοσίευση σχολίου

...............▓▓▓
........____▓▓▓____
......▔o(▔.ΘΘ.▔)o▔
╓▬ﺵ▬▬ﻞ▬▬ﺱ▬▬▬╖
║...Σ'ευχαριστώ που...║
║...πέρασες από δω!!...║
║Θα περάσω κι εγώ..║
║με τα γατάκια μου!!║
╙━━━▄▄━━▄▄━━━Έφη..╜ ٨„„٨ ...... ٨„„٨ ..........٨„„٨
............║........║......................”=°.°=” .. ”='.'=” .. ”=°.°=”
.....▪■■▀.........▀■■▪............ ८(„)`´(„)......८(„).(„) ..८(„)`´(„)
.☆.•´¯`•.ƸӜƷ .•´¯`•.☆ ..........Ρίκος..☆..Σύλβα..☆..Πάρης

Ένωσις Blogger Ημερήσιων Ιστολογίων (πιστοποιημένο μέλος Ε.Β.Η.Ι.)