Ο Άγιος Στέφανος των Μετεώρων

Κατάθεση ψυχής από eliksirio | 23:56

Αφήσαμε τη Θεσσαλονίκη στις 8:30 το πρωί τη μέρα που μας πέρασε..
Κόψαμε εισιτήρια για Τρίκαλα αρχικά και από κει πήραμε άλλο λεωφορείο για τη φημισμένη Καλαμπάκα..

Το ταξίδι ήταν όμορφο και παραδόξως ο Ανδρέας δεν κοιμήθηκε στο δρόμο..
Συζητούσαμε για θέματα πάσης φύσεως και μου άρεσε..

Κατά τις 1 το μεσημεράκι είχαμε φτάσει στο δωμάτιο που κλείσαμε, μικρό μα είχε μια θέα χάρμα οφθαλμών..
Οι βράχοι των Μετεώρων ξεπρόβαλαν τεράστιοι από το μπαλκονάκι μας..
Κάναμε ένα καφεδάκι και κατά τις 14:30 ξεκινήσαμε την πεζοπορία μας..

Ακολουθήσαμε το μονοπάτι που οδηγεί στο κοντινότερο μοναστήρι, την Αγία Τριάδα, αλλά δυστυχώς δεν την πετύχαμε ανοιχτή για τους επισκέπτες..
Οπότε συνεχίσαμε προς το μοναστήρι του Αγίου Στεφάνου, το οποίο διαθέτει και ένα μικρό μουσείο με αξιοθαύμαστα κειμήλια του μακρινού και κοντινού παρελθόντος..
Πολύ όμορφα, αλήθεια!!



Η πορεία μας κράτησε έως τις 18:00, λόγω βροχής..
Πήγαμε να τσιμπήσουμε κάτι και γυρίσαμε στο δωμάτιο ψόφιοι..
Κοιμηθήκαμε χωρίς να το πάρουμε χαμπάρι και τώρα είμαι εδώ και εξιστορώ την όμορφη εμπειρία μου..

Αύριο έχουμε σκοπό να ξεκινήσουμε νωρίτερα, ώστε να πάμε στα πιο μακρινά μοναστήρια και να τα προλάβουμε ανοιχτά..

Θα σας γράψω αύριο πάλι, με καινούριες εμπειρίες..

Φιλαράκια μου, να περνάτε όλοι όμορφα και να προσέχετε!!
Ο καιρός δεν αστειεύεται δυστυχώς..

ΥΓ. Με την επιστροφή μου στο σπίτι μου, θα ανεβάσω όσες φωτογραφίες έχω τραβήξει, διότι ξέχασα το στικάκι της sim μου στη Θεσσαλονίκη..


eliksirio

3 μαγικά φιλτράκια

  1. One Happy Dot // 27/3/09 12:33  

    Καλή συνέχεια στην πανέμορφη εκδρομή σας! Εύχομαι να γεμίσεις από μαγικές εικόνες, από υπέροχες γεύσεις και...ο Ανδρέας να μην κοιμηθεί ούτε σε μια στροφή επάνω!!! Σας φιλώ γλυκά...
    (χμ...τα γατιά είναι home alone? wow!)

  2. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS // 14/4/09 13:33  

    ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

  3. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS // 25/6/09 17:09  

    ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ;ΗΡΘΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΣ.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Δημοσίευση σχολίου

...............▓▓▓
........____▓▓▓____
......▔o(▔.ΘΘ.▔)o▔
╓▬ﺵ▬▬ﻞ▬▬ﺱ▬▬▬╖
║...Σ'ευχαριστώ που...║
║...πέρασες από δω!!...║
║Θα περάσω κι εγώ..║
║με τα γατάκια μου!!║
╙━━━▄▄━━▄▄━━━Έφη..╜ ٨„„٨ ...... ٨„„٨ ..........٨„„٨
............║........║......................”=°.°=” .. ”='.'=” .. ”=°.°=”
.....▪■■▀.........▀■■▪............ ८(„)`´(„)......८(„).(„) ..८(„)`´(„)
.☆.•´¯`•.ƸӜƷ .•´¯`•.☆ ..........Ρίκος..☆..Σύλβα..☆..Πάρης

Ένωσις Blogger Ημερήσιων Ιστολογίων (πιστοποιημένο μέλος Ε.Β.Η.Ι.)